Upravit stránku
  • DISPEČER / DISPONENT dopravy pro německý trh vhodné i pro absolventy

    DISPEČER / DISPONENT dopravy pro německý trh
    vhodné i pro absolventy

    U nás budete:
    ·    Pečovat o naše zákazníky/dodavatele, telefonický i osobní kontakt s klienty, udržovat obchodní vztahy
    ·    Rozšiřovat portfolia zákazníků/dodavatelů
    ·    Vytvářet cenové nabídky ( bezprostřední kontakt s klienty)
    ·    Vést obchodní administrativu a běžné kancelářské práce
    ·    Sledovat a plnit zákaznické/dodavatelské požadavky

    Oceníme:
    •    Ukončené SŠ, příp. VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/logistického/pedagogického směru)
    •    Komunikativní znalost německého jazyka (min. na úrovni B2), znalost anglického jazyka výhodou
    •    Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si
    •    Schopnost pracovat v kolektivu
     

    U nás získáte:
    •    Množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
    •    Za odvedenou práci pravidelnou mzdu a něco navíc za aktivitu
    •    Spoustu benefitů – tradičních (stravenky, příspěvek na ŽP/PP aj.) i netradičních (sick days, jazykové kurzy, firemní akce aj.)
    •    Nové přátele, kteří tě nenechají ve štychu
    •    Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
    •    Finanční pomoc s úhradou nákladů za ubytování v průběhu prvních 3 měsíců

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis v českém a německém jazyce společně s motivačním dopisem zasílejte na   e-mail: prace@zdemar.cz, Případné dotazy na:
    Martina Lohniská - mobil: +420 605 235 950, tel.: +420 475 309 950.

  • DISPEČER / DISPONENT dopravy pro polský trh vhodné i pro absolventy

    DISPEČER / DISPONENT dopravy pro polský trh
    vhodné i pro absolventy

    U nás budete:
    ·    Pečovat o naše zákazníky/dodavatele, telefonický i osobní kontakt s klienty, udržovat obchodní vztahy
    ·    Rozšiřovat portfolia zákazníků/dodavatelů
    ·    Vytvářet cenové nabídky ( bezprostřední kontakt s klienty)
    ·    Vést obchodní administrativu a běžné kancelářské práce
    ·    Sledovat a plnit zákaznické/dodavatelské požadavky

    Oceníme:
    •    Ukončené SŠ, příp. VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/logistického/pedagogického směru)
    •    Výbornou znalost polského jazyka, komunikativní znalost českého jazyka (znalost německého nebo anglického jazyka výhodou)
    •    Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si
    •    Schopnost pracovat v kolektivu

    U nás získáte:
    •    Množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
    •    Za odvedenou práci pravidelnou mzdu a něco navíc za aktivitu
    •    Spoustu benefitů – tradičních (stravenky, příspěvek na ŽP/PP aj.) i netradičních (sick days, jazykové kurzy, firemní akce aj.)
    •    Nové přátele, kteří tě nenechají ve štychu
    •    Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
    •    Finanční pomoc s úhradou nákladů za ubytování v průběhu prvních 3 měsíců

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis v českém a polském jazyce společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: prace@zdemar.cz, Případné dotazy na:
    Martina Lohniská - mobil: +420 605 235 950, tel.: +420 475 309 950.

  • DISPEČER / DISPONENT dopravy pro rumunský trh vhodné i pro absolventy

    DISPEČER / DISPONENT dopravy pro rumunský trh
    vhodné i pro absolventy

    U nás budete:
    ·    Pečovat o naše zákazníky/dodavatele, telefonický i osobní kontakt s klienty, udržovat obchodní vztahy
    ·    Rozšiřovat portfolia zákazníků/dodavatelů
    ·    Vytvářet cenové nabídky ( bezprostřední kontakt s klienty)
    ·    Vést obchodní administrativu a běžné kancelářské práce
    ·    Sledovat a plnit zákaznické/dodavatelské požadavky

    Oceníme:
    •    Ukončené SŠ, příp. VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/logistického/pedagogického směru)
    •    Výbornou znalost rumunského jazyka, komunikativní znalost českého jazyka (znalost německého nebo anglického jazyka výhodou)
    •    Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si
    •    Schopnost pracovat v kolektivu

    U nás získáte:
    •    Množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
    •    Za odvedenou práci pravidelnou mzdu a něco navíc za aktivitu
    •    Spoustu benefitů – tradičních (stravenky, příspěvek na ŽP/PP aj.) i netradičních (sick days, jazykové kurzy, firemní akce aj.)
    •    Nové přátele, kteří tě nenechají ve štychu
    •    Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
    •    Finanční pomoc s úhradou nákladů za ubytování v průběhu prvních 3 měsíců

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis v českém a rumunském jazyce společně s motivačním dopisem zasílejte na   e-mail: prace@zdemar.cz, Případné dotazy na:
    Martina Lohniská - mobil: +420 605 235 950, tel.: +420 475 309 950.

  • Pracovník obsluhy výrobní linky na dřevěné brikety

    Pracovník obsluhy výrobní linky na dřevěné brikety

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    -    Třídění štěpky
    -    Obsluha výrobní linky na dřevěné brikety
    -    Drobné opravy na strojích, údržba strojů

    OCENÍME:

    -    Ukončené min. SOU – strojního směru výhodou
    -    Řidičský průkaz skupiny B, C výhodou
    -    Praxe na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
    -    Časová flexibilita
    -    Spolehlivost, zodpovědnost
    -    Nekuřák
    -    Bydliště v Ústí nad Labem a blízkém okolí

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    -    Práci na hlavní pracovní poměr
    -    Nástup možný ihned nebo dohodou
    -    Dobré finanční ohodnocení
    -    Stabilitu a zázemí společnosti
    -    Místo výkonu práce Chabařovice

  • Automechanik

    Automechanik

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    -    Opravy a údržba osobních a nákladních motorových vozidel,
    -    Práce s diagnostikou,
    -    Dodržování pokynů směrnic ČSN EN ISO 9001:2016, GMP B4.1 HACCP.

    OCENÍME:

    -    Ukončené min. SOU (nejlépe obor automechanik)
    -    Minimální praxe 1 rok na podobné pozici
    -    Řidičský průkaz sk. B, C, E,
    -    Platné profesní osvědčení řidiče
    -    Dobrý zdravotní stav
    -    Trestní bezúhonnost
    -    Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a loajalita
    -    Kultivované vystupování, časová flexibilita
    -    Smysl pro pořádek a čistotu

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    -    Motivující finanční ohodnocení, příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na stravování, sick days, náborový příspěvek,
    -    Stabilitu a zázemí společnosti
    -    Místo výkonu práce Chabařovice
    -    Zajímavou práci v profesionálním a přátelském kolektivu,
    -    Příjemné a moderní pracovní prostředí v sídle společnosti
    -    Nástup možný ihned nebo dohodou

  • Řidič kamionu pro mezinárodní kamionovou dopravu (střídač)

    Řidič kamionu pro MKD (střídač)

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    -    Řízení motorových vozidel dle dispozic zaměstnavatele
    -    Provádění drobné údržby motorového vozidla

     

    OCENÍME:

    -    Ukončené min. SOU, praxe v MKD
    -    Řidičský průkaz sk. C, E, a pravidelné školení řidičů nad 3,5 t
    -    Platné profesní osvědčení řidiče
    -    Dobrý zdravotní stav, platné osobní a cestovní doklady
    -    Digitální kartu řidiče
    -    Platné neurologické a psychologické vyšetření
    -    Výborné řidičské schopnosti
    -    Kultivované vystupování, časová flexibilita
    -    Smysl pro pořádek a čistotu

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    -    Měsíční mzdu až do výše 45.000,- kč ( část mzdy tvoří stravné/diety)
    -    Řadu benefitů v podobě příspěvku na penzijní a životní pojištění, náborový příspěvek, firemní akce, mobilní telefon, tablet aj.
    -    Stabilitu a zázemí společnosti, která se neustále rozvíjí
    -    Příjemné pracovní prostředí ve vybavených kamionech zn. Volvo
    -    Zázemí vlastního servisu – pravidelné kontroly stavu vozidel
    -    Pojištění řidičů na léčebné výlohy v zahraničí
    -    Nástup možný ihned nebo dohodou

  • IT Senior

    IT Senior

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    - zabezpečení systémové správy IT infrastruktury a serverů
    - údržba sítě a hardwaru, konfigurace, opravy zařízení a pracovních stanic
    - údržba softwaru, instalace, obnova, záloha, aktualizace apod.
    - správa a zabezpečení uživatelských účtů, virtuálího prostředí, databází, anti malware řešení
    - analýza a odstraňování zjištěných nedostatků, monitoring funkčnosti systémů
    - rozvoj infrastruktury, podpora uživatelů, spolupráce v rámci týmu
    - správa webu, intranetu a procesních portálů a aplikací (e-shop)
    - realizace školení uživatelů - zaměstnanců
    - provádění testování a dokumentování programových úprav
    - správa bezpečnostních kamer, zajištění bezpečnostních opatření objektů, docházkový systém
    - tvorba reportů, analýz dle potřeb vedení a managementu společnosti (JetReports)

    OCENÍME:

    - SŠ/VŠ vzdělání – ekonomické nebo technické zaměření
    - zkušenosti MS Dynamics NAV či podobných ERP systémů výhodou
    - znalost operačních systémů Win 2003 – 2012 podmínkou
    - znalost HW na servisní úrovni podmínkou – PC, NTB, tiskárny, mobilní telefony
    - znalost MS Office, SQL serveru, Active Directory, Microsoft SharePoint
    - angličtinu minimálně na úrovni čtení technické dokumentace
    - všeobecný přehled o IT systémech
    - ŘP sk. B - aktivní řidič
    - schopnost vyhodnocovat požadavky a určovat priority
    - pečlivost a zodpovědnost, ochota dále se vzdělávat
    - předchozí zkušenosti se správou IT infrastruktury – 5 let

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    - práce na plný pracovní úvazek se smlouvou na dobu neurčitou
    - motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn a benefitů, sociální program
    - služební vozidlo i k soukromým účelům
    - stabilitu a zázemí společnosti
    - příjemné pracovní prostředí v sídle společnosti v Chabařovicích

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Vaše nabídky včetně životopisu, případně i písemnými referencemi zasílejte na email: prace@zdemar.cz
    Vaše případné dotazy zodpoví Martin Zahumenský - tel.: +420 605 231 683 nebo Zdeněk Lohniský - tel.: +420 605 235 950

  • Mzdový a personální referent

    Mzdový a personální referent

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    - mzdová a personální agenda
    - realizace náborů a výběrových řízení, vzdělávací aktivity zaměstnanců a podpora adaptačního procesu zaměstnanců, jejich motivace a stabilizace
    - zaúčtování mezd do finančního účetnictví, inventury a průběžné kontroly mzdových účtů
    - správa pohledávek zaměstnanců – exekuce, insolvence, srážky ze mzdy
    - spolupráce s institucemi při vyřizování agendy zaměstnanců – součinnost, potvrzení, podklady pro státní instituce, roční vyúčtování záloh a daní, zastoupení společnosti při kontrolách ve mzdové a personální oblasti
    - spolupráce s managementem, přehledy a analýzy, administrace docházkového systému
    - spolupráce s externím poradcem BOZP a PO a další činnosti s těmito agendami spojené

    OCENÍME:

    - ukončené SŠ či VŠ či ekonomický či jiný manažerský směr
    - minimální praxe 3 roky
    - velmi dobrou znalost mzdové a personální agendy, pracovního práva a personálních procesů
    - znalost práce na PC - MS Office
    - komunikativní dovednosti, dobré verbální i písemné schopnosti
    - samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a loajalita vůči managementu
    - kultivované vystupování a organizační schopnosti a rozhodnost
    - ochota se trvale vzdělávat, týmová spolupráce
    - vysoké pracovní nasazení

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    - motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn a benefitů, sociální program
    - vypracovaný systém trvalého vzdělávání, perspektivu profesního a osobního růstu
    - pestrou a zajímavou práci v profesionálním a ambiciózním týmu mladých lidí
    - příjemné pracovní prostředí v sídle společnosti v Chabařovicích

     

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Vaše nabídky včetně životopisu, případně i písemnými referencemi zasílejte na email: prace@zdemar.cz
    Vaše případné dotazy zodpoví Martina Lohniská na telefonu +420 605 235 950.

  • Obchodní referent

    Obchodní referent
    vhodné i pro absolventy

    TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    - denně komunikovat s dodavateli a zákazníky (osobní, telefonický, emailový kontakt)
    - přijímat objednávky, zadávat data do systému
    - vytvářet kalkulace, tvořit cenové nabídky
    - připravovat a vystavovat faktury
    - naskladňovat zboží v systému MS Navision (s programem tě samozřejmě seznámíme)
    - informovat zákazníky o prodejních akcích, změnách cen, sortimentu nebo služeb
    - plánovat závozy a připravovat podklady
    - vést obchodní administrativu a běžné kancelářské práce

    OCENÍME:

    - minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
    - komunikativnost a schopnost jednat s lidmi
    - znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
    - znalost práce na PC – MS Office na velmi dobré úrovni
    - spolehlivost a samostatnost
    - dobré organizační schopnosti

    U NÁS ZÍSKÁŠ:

    - motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn a provizí ze zisku
    - benefity v podobě sick days, stravenek, příspěvku na životní a důchodové připojištění, náborového příspěvku, vzdělávacích a jazykových kurzů, firemních akcí aj.
    - pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem ihned nebo dohodou
    - stabilitu a zázemí společnosti
    - příjemné pracovní prostředí v sídle společnosti v Chabařovicích

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Vaše nabídky včetně životopisu, případně i písemnými referencemi zasílejte na email: prace@zdemar.cz
    Vaše případné dotazy zodpoví Martina Lohniská na telefonu +420 605 235 950.